Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Stuvende fulde hifibutikker !!!

Go down

Stuvende fulde hifibutikker !!! Empty Stuvende fulde hifibutikker !!!

Indlæg  Admin Tirs Okt 16, 2012 4:48 pm

Stuvende fulde hifibutikker !!! DeepAngerCrowd

- Lad mig sige det med det samme: det er uhyre sjældent, jeg bevæger mig ind i hifibutikker!!!

Min oplevelse er, at enten kan man gå i fred (med risiko for overhovedet ikke at kunne hidkalde sig betjening) - eller også bliver jeg straks kontaktet af en sælger, som spørger, hvad jeg vil købe.

Og måske ville jeg ikke købe noget lige i dette besøg - omvendt har jeg ikke lyst til at spilde mandens (for det er oftest en mand) tid. Så jeg bakker oftest ud - og jeg er endda hifi-interesseret.

Hvad med dem, der ikke er hifi-interesserede, men blot vil høre god musik? De ender muligvis i Phona, El Gigante eller lignende steder, hvor de blot vipper produkter ned i indkøbsvognen.

Og det undrer mig lidt, at hifi-butikkerne ikke i højere grad tager kampen op. Hvorfor er det lige, at de skal åbne kl. 10 om formiddagen - og have lukket om aftenen, hvor almindelige mennesker har fri - og tid til at lytte?

HVIS jeg havde en hifibiks, så ville jeg starte med at hyre noget kompetent, kvindeligt personale. Derefter ville jeg afholde et væld af fyraftens-arrangementer (i aften spiller vi klassisk, rock, har gæste-musikere med egne plader, eller blot "aftenens-vært" med viden indenfor et musik-område. Derudover kunne man lave sammenligning af eksempelvis forstærkere, højttalere eller andet på særskilte tema-aftener. Og annoncere det i de lokale aviser - så det ikke bliver det sædvanlige slæng af gråhårede mænd, der dukker op - og i øvrigt ikke køber noget.

- Måske er mine forslag ikke de rette. Men nytænkning må der til, hvis der skal flere kunder ind i de eksisterende butikker...

Med ønsker om en vellydende aften Wink

Jesper / admin
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 17
Tilmeldt : 14/10/12
Geografisk sted : Storkøbenhavn

http://hifi-dk.forumotion.eu

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum